Lol...Gotta love zangelewa “ ratings” of 666 after the Hashev post about Satan having a short time of 3 and a half years...What a “ coincidence” lol...
What?
For any keeping score it is Passover and for all generations forever no one is supposed to eat of or partake of anything that “ rises” at this time esp any so called “ bread of life” I always associated Good Friday with the Norse goddess freya Anyways just shows how the roman scribes tried to swallow up all groups into their fold and mixed in everything to accomplish their deeds of a one world religion under their control with tales of a failed Jewish messiah thrown into the mix...
No one believes in Freya any longer - that's nonsense. Only the Christian cultures still remember her name in the word Friday - Freyas day or Friggs day - which is the 6th day of the jewish/christian 7 days week. But if you should really meet Freya, then tell her I wish her the very best. Same to Frigg. Tell them: For det er ikke eventyr vi har fortalt dere når vi har beskrevet for dere vår Herre Jesu Kristi kraft og gjenkomst. Jeg har med mine egne øyne sett hans storhet og herlighet. Jeg var på det hellige fjell da han strålte av den herlighet som Gud, hans Far, hadde gitt ham. Jeg hørte den herlige, majestetiske røsten som talte fra himmelen og sa: «Dette er min høyt elskede Sønn. Han er min store glede.» Så vi har sett og bevist at det, som profetene sa, er gått i oppfyllelse. Dere gjør vel i å akte nøye på alt det de har skrevet, for deres ord er som lys som skinner i mørke kroker og hjelper oss til å forstå mange ting som ellers ville være uforståelige, mørke og vanskelige. Men når dere grunner på sannheten i profetenes ord, vil lyset gå opp for dere, og Kristus Morgenstjernen vil skinne i deres hjerter. For ingen profeti i Skriften ble tenkt ut av profeten selv. Det var den Hellige Ånd som gav disse gudfryktige mennene budskapet fra Gud.