Enough is Enough

Discussion in 'Announcements and Feedback' started by Gunny, Oct 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gunny
    Offline

    Gunny Gold Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    44,689
    Thanks Received:
    6,753
    Trophy Points:
    198
    Location:
    The Republic of Texas
    Ratings:
    +6,770
    Two threads today required moderator action due to people acting in an infantile manner. We kind of like the rep we have around here of not doing much of anything.

    Consider this a warning. We let a lot of crap go, but some are pushing TOO far. If you want me all over every post and thread like white on rice, keep the shit up. I didn't make Gunnery Sergeant because I can't excel at some good old micromanagement from Hell.

    And just in case any of you think it'll do wonders for my disposition to have to spend additional time babysitting ... I suggest you rethink that idea.
     
  2. Truthmatters
    Offline

    Truthmatters BANNED

    Joined:
    May 10, 2007
    Messages:
    80,182
    Thanks Received:
    2,223
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +2,233
    what happened gunny?
     
  3. Luissa
    Offline

    Luissa Annoying Customer Supporting Member

    Joined:
    Sep 7, 2008
    Messages:
    43,190
    Thanks Received:
    5,593
    Trophy Points:
    1,785
    Location:
    TARDIS
    Ratings:
    +5,664
    This forum is better then some others! on another one I am on the moderators let people attack other's families, it is good you don't here. One question not that I would ever use the word but can you say the "N" word on here. I don't think I have ever seen anyone use it or maybe I didn't notice! The other forum I am on posters throw it out all the time, which I do not think is right!
     
    • Thank You! Thank You! x 1
    Last edited: Oct 10, 2008
  4. Shattered
    Online

    Shattered Guest

    Ratings:
    +0
    What happened is irrelevant - it's simply his way of saying knock off the stupid shit - we're running out of mops and buckets.
     
  5. dilloduck
    Offline

    dilloduck Diamond Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    53,240
    Thanks Received:
    5,552
    Trophy Points:
    1,850
    Location:
    Austin, TX
    Ratings:
    +6,403
    DAMn---no stupid shit is going to put a hell of a lot of people out of something to say. :D
     
  6. CA95380
    Offline

    CA95380 USMB Member

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    2,779
    Thanks Received:
    186
    Trophy Points:
    48
    Location:
    Central California
    Ratings:
    +186
    Damn! I was sick today and when I logged on there were 1251 New Posts since I my last visit. :doubt:

    I guess I will just have to try and guess who the $hit-stirr'er's were today. :lol:
     
  7. Shattered
    Online

    Shattered Guest

    Ratings:
    +0
    If only it were that easy.
     
  8. Ravi
    Offline

    Ravi Diamond Member

    Joined:
    Feb 27, 2008
    Messages:
    81,328
    Thanks Received:
    12,693
    Trophy Points:
    2,205
    Location:
    Hating Hatters
    Ratings:
    +29,769
    There's stupid shit here?
     
  9. dilloduck
    Offline

    dilloduck Diamond Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    53,240
    Thanks Received:
    5,552
    Trophy Points:
    1,850
    Location:
    Austin, TX
    Ratings:
    +6,403
    Not me and you----OTHER PEOPLE ! :lol:
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  10. Gunny
    Offline

    Gunny Gold Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    44,689
    Thanks Received:
    6,753
    Trophy Points:
    198
    Location:
    The Republic of Texas
    Ratings:
    +6,770
    Some personal attacks were taken a bit too far. I'm certainly not going to say personal attacks are off limits; especially, since there is a forum for that specific reason. However, I expect people to use enough common sense to know where to draw the line.

    A couple of topics are extremely controversial and those who have a position on them extremely passionate in their beliefs. That passion needs to be more directed toward making one's argument than attacking the other person(s).

    I prefer y'all handle your own crap than a moderator having to intervene. It's not much fun for us when we don't get to play too because we're too busy babysitting.

    I didn't get a chance to personally attack anyone yesterday. That's unsat.:mad::lol:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Search tags for this page

content