Iran Has Demolished U.S. Defence

Ek praat nie Afrikaans nie, maar ek verstaan die meeste daarvan. Ek kom van Swede, so met die begrip van Sweeds, Noors, Deens, Hochdeutsch, Plattdeutsch, Vlaams en Nederlands, wel ...... is dit vir my redelik maklik om Afrikaans te lees en te verstaan.
^^^^ I don't speak Afrikaans, but I understand most of it. I'm from Sweden, so with the understanding of Swedish, Norwegian, Danish, Hochdeutsch, Plattdeutsch, Flemish, and Dutch, well...... it is quite easy for me to read and understand Afrikaans. ^^^^

Ek praat nie Afrikaans nie, maar ek verstaan die meeste daarvan. Ek kom van Swede, so met die begrip van Sweeds, Noors, Deens, Hochdeutsch, Plattdeutsch, Vlaams en Nederlands, wel ...... is dit vir my redelik maklik om Afrikaans te lees en te verstaan.
Ag, 'n Sweed! Dit verklaar baie. Aanvanklik het ek gedink jy kom van Holland of België af, want jy het "Boer" in plaas van "Boere" geskryf. Ongelukkig was ek nog nooit in Swede nie, maar ek dink dis pragtig.

Beste groete or Skål

^^^^ I don't speak Afrikaans, but I understand most of it. I'm from Sweden, so with the understanding of Swedish, Norwegian, Danish, Hochdeutsch, Plattdeutsch, Flemish, and Dutch, well...... it is quite easy for me to read and understand Afrikaans. ^^^^
Yes. Exactly. :)

Ag, 'n Sweed! Dit verklaar baie. Aanvanklik het ek gedink jy kom van Holland of België af, want jy het "Boer" in plaas van "Boere" geskryf. Ongelukkig was ek nog nooit in Swede nie, maar ek dink dis pragtig.

Beste groete or Skål
Thank you. :)

Except these are not criminals.
It depends on the point of view. In most cultures treason is a crime.

Unless you live under Hitler. Oh....wait.....
Actually, most of western democraties have been cheering for Odessa Massacre and shelling of Donbass. When Ukrainians mass-murdered pro-Russian rebels - it is bad from the Russian point of view and good from the Western point of view. When Irainians mass-murdered pro-Western rebels - it is bad from the western point of view and good from the Russian point of view.
And there is no practical difference between Hitler and other western politicians.

New Topics

Latest Discussions

Back
Top Bottom