Writers brain Gush — the dangers of too many words come too quickly

codwill05

Rookie
May 19, 2014
1
0
1
The Shearin Group Lisa National Bestselling Author

Writers hjerne vælde. Ja, jeg ved det lyder ulækkert, men til en forfatter med en truende deadline, det er faktisk en meget god ting (selvom pinlige og potentielt farligt).

Hjernen Gush sker når min muse har endelig besluttet at få off hendes duff, Afslut futzing rundt og hjælpe mig med at få noget arbejde gjort. Som følge heraf strike ideer hvor som helst og overalt. Dette er godt. For det meste.

Nu til den pinlige og farlige del. Da jeg var op tidligt på en nylig lørdag (min muse skyld igen), besluttede jeg at gå til en af de to dagligvarebutikker vi gå til mig selv og lad min husbond sove. Jeg gjorde godt på drevet der, og rent faktisk formået at komme ud af butikken uden hændelse (store mirakel). Men da det kom tid til at sætte min vogn tilbage i "vogn corral", jeg havde to problemer. Én, jeg ikke kunne regne ud hvor hen til re-vedhæfte min vogn kæde til linjen af vogne allerede i corral. (Vi handle i Aldi, og du skal bruge en fjerdedel til at låse en vogn til at bruge. Når du er færdig med shopping, du re-vedhæfte din indkøbsvogn kæde/lås thingie til ene foran det og du får din fjerdedel tilbage. Cool.) Nu er disse ting er ikke raketvidenskab. Men jeg stod der, helt ude af stand til at finde ud af hvor at indsætte anden enden af kæden til at få min fjerdedel tilbage. Jeg havde faktisk til at studere den linje af vogne foran mine til at regne det. Så kom den pinlige del. Nemlig noget anledning jeg ikke kunne få kæden til at nå min vogn, så jeg skubbede på vognen, og derefter og først derefter kunne jeg se, hvad problemet var.

Alle mine dagligvarer var stadig i vognen.

Heldigvis så ingen min idiot øjeblik. Jeg tog mine dagligvarer til min Jeep, læssede dem tilbage min vogn — og med held knyttet kæden og fik min fjerdedel tilbage. Lad os høre det for forfatter opfindsomhed!

Jeg tog den første belastning af dagligvarer hjem og fortalte Derek, i lyset af min nuværende tilstand i sindet, kan det være bedst hvis han kørte til det næste store. Som et resultat, vi kom der uden uheld – indtil sæbe midtergangen. Vores favorit sæbe var på salg (woot!), så jeg bøjet over for at få en og vædret mit hoved ind i en kæmpe skærm, som en normal person ville have bemærket. Igen, jeg tror ikke, nogen så mig. Derek kyssede mig på hovedet for at gøre det bedre og gav mig et knus lige der i sæbe midtergangen. Da han holdt mig mod brystet, kunne jeg mærke ham leende. Jep, er jeg en kilde til konstant morskab til min mand.

Så, en lille advarsel: mens hjernen gush er fantastisk til en bog, det kan efterlade en forfatter med kun to hjerneceller til at gnide sammen for grundlæggende menneskelig funktion.

Din adspredt, Mr. Magoo-udgive forfatteren, Lisa
 
The Shearin Group Lisa National Bestselling Author

Writers hjerne vælde. Ja, jeg ved det lyder ulækkert, men til en forfatter med en truende deadline, det er faktisk en meget god ting (selvom pinlige og potentielt farligt).

Hjernen Gush sker når min muse har endelig besluttet at få off hendes duff, Afslut futzing rundt og hjælpe mig med at få noget arbejde gjort. Som følge heraf strike ideer hvor som helst og overalt. Dette er godt. For det meste.

Nu til den pinlige og farlige del. Da jeg var op tidligt på en nylig lørdag (min muse skyld igen), besluttede jeg at gå til en af de to dagligvarebutikker vi gå til mig selv og lad min husbond sove. Jeg gjorde godt på drevet der, og rent faktisk formået at komme ud af butikken uden hændelse (store mirakel). Men da det kom tid til at sætte min vogn tilbage i "vogn corral", jeg havde to problemer. Én, jeg ikke kunne regne ud hvor hen til re-vedhæfte min vogn kæde til linjen af vogne allerede i corral. (Vi handle i Aldi, og du skal bruge en fjerdedel til at låse en vogn til at bruge. Når du er færdig med shopping, du re-vedhæfte din indkøbsvogn kæde/lås thingie til ene foran det og du får din fjerdedel tilbage. Cool.) Nu er disse ting er ikke raketvidenskab. Men jeg stod der, helt ude af stand til at finde ud af hvor at indsætte anden enden af kæden til at få min fjerdedel tilbage. Jeg havde faktisk til at studere den linje af vogne foran mine til at regne det. Så kom den pinlige del. Nemlig noget anledning jeg ikke kunne få kæden til at nå min vogn, så jeg skubbede på vognen, og derefter og først derefter kunne jeg se, hvad problemet var.

Alle mine dagligvarer var stadig i vognen.

Heldigvis så ingen min idiot øjeblik. Jeg tog mine dagligvarer til min Jeep, læssede dem tilbage min vogn — og med held knyttet kæden og fik min fjerdedel tilbage. Lad os høre det for forfatter opfindsomhed!

Jeg tog den første belastning af dagligvarer hjem og fortalte Derek, i lyset af min nuværende tilstand i sindet, kan det være bedst hvis han kørte til det næste store. Som et resultat, vi kom der uden uheld – indtil sæbe midtergangen. Vores favorit sæbe var på salg (woot!), så jeg bøjet over for at få en og vædret mit hoved ind i en kæmpe skærm, som en normal person ville have bemærket. Igen, jeg tror ikke, nogen så mig. Derek kyssede mig på hovedet for at gøre det bedre og gav mig et knus lige der i sæbe midtergangen. Da han holdt mig mod brystet, kunne jeg mærke ham leende. Jep, er jeg en kilde til konstant morskab til min mand.

Så, en lille advarsel: mens hjernen gush er fantastisk til en bog, det kan efterlade en forfatter med kun to hjerneceller til at gnide sammen for grundlæggende menneskelig funktion.

Din adspredt,
Mr. Magoo

udgive forfatteren, Lisa

Translated from Danish to English, ^ that ^ reads:

The Shearin Group Lisa National Bestselling Author

Writers brain might. Yes, I know it sounds disgusting, but for an author with a looming deadline, it is actually a very good thing (although embarrassing and potentially dangerous).

The brain Gush happens when my mouse has finally decided to get off her duff, quit futzing around and help me get some work done. As a result, the strike ideas anywhere and everywhere. This is good. For the most part.

Now for the embarrassing and dangerous part. When I was up early on a recent Saturday (my muse fault again), I decided to go to one of the two grocery stores we go to myself and let my husband sleep. I did well on the drive there and and actually managed to get out of the store without incident (miracle). But when it came time to put my car back into the "wagon corral" I had two problems. One, I could not figure out how to re-attach my car chain to the line of cars already in the corral. (We act in Aldi, and you must use a quarter to unlock a cart to use. When you have finished shopping, you re-attach your Cart chain/ lock thingie to the one in front of it and you get your quarter back. Cool.) Now these things are not rocket science. But I stood there, completely unable to figure out where to insert the other end of the chain to get my quarter back. I actually had to study the line of cars in front of mine to work it. Then came the embarrassing part. For some reason I could not get the chain to reach my car, so I pushed on the cart, and then and only then could I see what the problem was.

All my groceries were still in the car.

Fortunately, no my idiot moment. I took my groceries to my Jeep, loaded them back my car - and successfully attached the chain and got my quarter back. Let's hear it for the author ingenuity !

I took the first load of groceries home and told Derek, in light of my current state of mind, it might be best if he drove to the next major. As a result, we got there without incident - until the soap aisle. Our favorite soap was on sale (woot!), so I bent over to get one and rammed my head into a giant screen , like a normal person would have noticed. Again, I do not think anyone saw me. Derek kissed me on the head to make it better and gave me a hug right there in the soap aisle. When he held me to your chest, I could feel him laughing. Yep, I'm a source of constant amusement to my husband.

So, one word of caution: while the brain gush is great for a book, it can leave a writer with only two brain cells to rub together for basic human function.

Yours absently,
Mr. Magoo

publishing author, Lisa

... and I still haven't a clue what the main idea is.
 

Forum List

Back
Top