What's new
US Message Board - Political Discussion Forum

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Tucker Carlson: New York Times in China's pockets, refused to investigate COVID origins

shockedcanadian

Diamond Member
Joined
Aug 6, 2012
Messages
15,907
Reaction score
13,372
Points
2,405
Tucker forgot the most prevalent abuser of truth: social media companies (as is often the case).

Here is a dominating red flag as to the haughtiness and dishonesty of these media outlets, they had no clue as to how to deal with the virus and even fully understanding how it spread, yet, they were supremely confident what was NOT the origin.

How was it possible anyone could even remotely state with certainty "the lab theory is a lie" when they couldn't even state with certainty how it spread, it's mortality rate or the like?

The West is in deep trouble.


Last summer, as the COVID pandemic raged throughout the United States, people who still read the New York Times began to notice something very strange happening at the paper. Hundreds of articles that had appeared there, going back nearly a decade, suddenly vanished, they disappeared. There was no way to find them. Nothing like this had ever happened. The New York Times considers itself--very self-consciously-- a living historical record. The paper maintains meticulous, searchable archives going back to 1851. Yet last August, a huge number of articles just disappeared. What was in them? We know the answer because a handful of history-minded readers preserved them when they were in print. Every one of them was a propaganda piece paid for by the Chinese Communist Party, designed to look like a news article.

One of them reads "China Watch: Diaoyu Islands Belong to China." That’s the headline. Why would the New York Times, America’s paper of record, print propaganda’s from a totalitarian regime and pretend it was a news article? For money. Financial filings show The Times made more than $100,000 a month from this garbage. Those payments weren't disclosed at the time, they were hidden from New York Times readers; they were only uncovered after the fact by The Washington Free Beacon. And the Times wasn't the only news organization taking money from the Chinese Communist Party
 

Penelope

Diamond Member
Joined
Jul 15, 2014
Messages
53,434
Reaction score
10,031
Points
2,060
So what, tramp sent supplies to China at the beginning of Feb and was all pro Chinese leader, XI, until he wasn't anymore and then blame the Chinese for the lab. Tucker Carlson is inconsequential at this point in time.
 

Uncensored2008

Libertarian Radical
Joined
Feb 8, 2011
Messages
94,095
Reaction score
24,349
Points
2,180
Location
Behind the Orange Curtain
Tucker forgot the most prevalent abuser of truth: social media companies (as is often the case).

Here is a dominating red flag as to the haughtiness and dishonesty of these media outlets, they had no clue as to how to deal with the virus and even fully understanding how it spread, yet, they were supremely confident what was NOT the origin.

How was it possible anyone could even remotely state with certainty "the lab theory is a lie" when they couldn't even state with certainty how it spread, it's mortality rate or the like?

The West is in deep trouble.


Last summer, as the COVID pandemic raged throughout the United States, people who still read the New York Times began to notice something very strange happening at the paper. Hundreds of articles that had appeared there, going back nearly a decade, suddenly vanished, they disappeared. There was no way to find them. Nothing like this had ever happened. The New York Times considers itself--very self-consciously-- a living historical record. The paper maintains meticulous, searchable archives going back to 1851. Yet last August, a huge number of articles just disappeared. What was in them? We know the answer because a handful of history-minded readers preserved them when they were in print. Every one of them was a propaganda piece paid for by the Chinese Communist Party, designed to look like a news article.

One of them reads "China Watch: Diaoyu Islands Belong to China." That’s the headline. Why would the New York Times, America’s paper of record, print propaganda’s from a totalitarian regime and pretend it was a news article? For money. Financial filings show The Times made more than $100,000 a month from this garbage. Those payments weren't disclosed at the time, they were hidden from New York Times readers; they were only uncovered after the fact by The Washington Free Beacon. And the Times wasn't the only news organization taking money from the Chinese Communist Party


The Voice of the Reich (formerly NY Times) exists to undermine the principles of liberty and Constitutional governance. China is likewise dedicated to the destruction of America. It's of no surprise that the two are allies in the war to end America.

The Voice of the Reich is what it says, the mouth piece of the democrat party. The democrat Reich, as we now know, worked closely with China to develop the Wuhan Designer Virus®, the biological weapon used against America and the world. Covering up the origins of this biological weapon protects the Reich, so of course the Times will obfuscate and outright lie to hide the facts..
 

USMB Server Goals

Total amount
$201.00
Goal
$350.00

New Topics

Most reactions - Past 7 days

Forum List

Top