Anyone Been Here FIVE YEARS, Sign In...

Discussion in 'General Discussion' started by 007, Apr 26, 2009.

  1. 007
    Offline

    007 Charter Member Supporting Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    38,235
    Thanks Received:
    7,840
    Trophy Points:
    1,130
    Ratings:
    +11,797
    Yes there's a couple of us left from way back when.

    If you've been here since May of 2004 or prior, sign in.

    We are the old timers of the board.
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  2. Gunny
    Offline

    Gunny Gold Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    44,689
    Thanks Received:
    6,753
    Trophy Points:
    198
    Location:
    The Republic of Texas
    Ratings:
    +6,770
    You old goat. I think Avatar, Said1 , dis and myself are next. Dec 2004 for me.
     
  3. dilloduck
    Offline

    dilloduck Diamond Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    53,240
    Thanks Received:
    5,552
    Trophy Points:
    1,850
    Location:
    Austin, TX
    Ratings:
    +6,403
    I ain't THAT fucking old
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  4. 007
    Offline

    007 Charter Member Supporting Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    38,235
    Thanks Received:
    7,840
    Trophy Points:
    1,130
    Ratings:
    +11,797
    Ya ain't gotta be OLD to be in this club pard... :beer:
     
  5. 007
    Offline

    007 Charter Member Supporting Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    38,235
    Thanks Received:
    7,840
    Trophy Points:
    1,130
    Ratings:
    +11,797
    We've seen the shit here ain't we Gunny? The newbies here got NO FUCKING IDEA... :lol:
     
  6. Gunny
    Offline

    Gunny Gold Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    44,689
    Thanks Received:
    6,753
    Trophy Points:
    198
    Location:
    The Republic of Texas
    Ratings:
    +6,770
    Okee doke. :eusa_whistle:
     
  7. Dis
    Online

    Dis Guest

    Ratings:
    +0
    Oct 2004..

    Seeing that kinda makes one wonder why...
     
  8. Gunny
    Offline

    Gunny Gold Member

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    44,689
    Thanks Received:
    6,753
    Trophy Points:
    198
    Location:
    The Republic of Texas
    Ratings:
    +6,770
    I especially like the ones that come on here an immediately label me like the board came into existence with their membership.

    My next favorites are the leftiwngnuts whose stupid arguments I've been been destroying for YEARS and they'll STILL post the same crap tonight as if their retarded bullshit gained validity since last time their argument looked like Hiroshima after the fact.
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  9. 007
    Offline

    007 Charter Member Supporting Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    38,235
    Thanks Received:
    7,840
    Trophy Points:
    1,130
    Ratings:
    +11,797
    I don't know. It's kind of like... "well I've been here this long, why leave now?"
     
  10. 007
    Offline

    007 Charter Member Supporting Member

    Joined:
    May 8, 2004
    Messages:
    38,235
    Thanks Received:
    7,840
    Trophy Points:
    1,130
    Ratings:
    +11,797
    Yup. They have no idea they're dealing with *SEASONED* bloggers... :D

    Been there, done that. Heard it all already, nine times over.
     

Share This Page