Another clumsy moment for Obama...

Discussion in 'Politics' started by thereisnospoon, May 28, 2011.

  1. thereisnospoon
    Offline

    thereisnospoon Gold Member

    Joined:
    Apr 11, 2010
    Messages:
    29,677
    Thanks Received:
    2,992
    Trophy Points:
    280
    Location:
    mid south
    Ratings:
    +7,050
    • Thank You! Thank You! x 1
  2. Sallow
    Offline

    Sallow The Big Bad Wolf. Supporting Member

    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    56,533
    Thanks Received:
    6,135
    Trophy Points:
    1,840
    Location:
    New York City
    Ratings:
    +7,400
    How many threads are we up to about this?
     
  3. California Girl
    Offline

    California Girl BANNED

    Joined:
    Oct 8, 2009
    Messages:
    50,337
    Thanks Received:
    8,955
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +8,961
    I think it's around 5... maybe 6. Boring, is it not?
     
  4. Sallow
    Offline

    Sallow The Big Bad Wolf. Supporting Member

    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    56,533
    Thanks Received:
    6,135
    Trophy Points:
    1,840
    Location:
    New York City
    Ratings:
    +7,400
    You're becoming my favorite bitch.

    Don't let it go to your head.:lol:
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  5. California Girl
    Offline

    California Girl BANNED

    Joined:
    Oct 8, 2009
    Messages:
    50,337
    Thanks Received:
    8,955
    Trophy Points:
    0
    Ratings:
    +8,961
    Meh, you're not too bad - for a fucking liberal. :lol::lol:

    I find repetitive thread syndrome really irritating.... and I get quite dangerous when I'm irritated. :eek:
     
  6. rdean
    Online

    rdean Guest

    Ratings:
    +0
    For the right wing, every one of Obama's "moments" are clumsy, Fascist and will lead to the downfall of the universe. Get over it.
     
  7. Sallow
    Offline

    Sallow The Big Bad Wolf. Supporting Member

    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    56,533
    Thanks Received:
    6,135
    Trophy Points:
    1,840
    Location:
    New York City
    Ratings:
    +7,400
    Yeah..and sometimes you are just as bad as the idiots that post this crap.

    And this little post proves it.:lol:
     
    • Thank You! Thank You! x 1
  8. thereisnospoon
    Offline

    thereisnospoon Gold Member

    Joined:
    Apr 11, 2010
    Messages:
    29,677
    Thanks Received:
    2,992
    Trophy Points:
    280
    Location:
    mid south
    Ratings:
    +7,050
    The answer to that question lies in the fact that this thread has neither been merged nor moved.
    Have you nothing to offer in defense of this, Obama's latest double bogey?
     
  9. thereisnospoon
    Offline

    thereisnospoon Gold Member

    Joined:
    Apr 11, 2010
    Messages:
    29,677
    Thanks Received:
    2,992
    Trophy Points:
    280
    Location:
    mid south
    Ratings:
    +7,050
    Cali, This may have been covered before, but think of it this way. If the news media ignored an event which is in line with a preceding similar event involving the same person or people, would you not think the news media to be derelict in their duty to report the news?
    I started this thread because I thought it important enough to place it here based on the importance the news media placed on the story.
    More importantly this latest event shows a pattern that IMO is worthy of presentation for discussion.
     
    Last edited: May 29, 2011
  10. rdean
    Online

    rdean Guest

    Ratings:
    +0
    I got it right.
     

Share This Page